Vyhledat
  • TR

Zickler: Politik musí pracovat pro lidi a ne pro sebe


Kdo je Josef Zickler?: narozen 29. dubna 1956, podnikatel v oblasti pronájmů vlastních realit, předseda celostátního politického subjektu Strana konzervativní pravice - ŘN, která na celostátní úrovni vznikla v roce 2015. Úspěšně dovedl stranu ve všech krajích k volbám do spodní komory PARLAMENTU v roce 2017, osobně se zúčastnil senátních voleb 2018. Zastánce principů: více občanské samostatnosti, ochrana soukromého vlastnictví, podpora podnikání, prosazuje rovnou daň, vyznavač sociální nerovnosti - kdo pracuje, se musí mít lépe, než člověk žijící v zahálce, nevidí reálně odchod z EU vzhledem k současné provázanosti ekonomik a pracovní závislosti občanů v příhraničí, je proti kvótám na přijímání uprchlíků, podporuje zajištění nejen bezpečné ulice, ale i bezpečného příhraničí, je pro zakotvení práva na zbraň do práv občana. Zakladatel a donátor organizace DOVOZ MÁMA, která v době pandemie zajišťovala bezplatný dovoz potravin a ochranných pomůcek. Pejskař, cyklista a fitness.



Vnímáte sucho a změnu klimatu jako významný problém současnosti, kterému by se měl kraj více věnovat? Pokud ano, jak? Nebo byste se radši soustředili na něco jiné? Sucho nevnímáme jako prioritní problém kraje. Tím je ve skutečnosti neexistující dopravní infrastruktura. Bez této neexistuje prosperita a šťastný život. To o co se dnes snaží politická garnitura, je vytloukání klínu klínem a přístup jak ke kolonii. Naše dálnice vede odnikud nikam. Cesta do Prahy vlakem trvá přes 3 hodiny. Pokud se podaří i pro náš kraj iniciovat výstavbu přímého spojení s Prahou, tedy do Prahy do 50 minut, ať se to zdá neznalým divné, vyřeší to vše. Zdravotnictví, zaměstnanost, školství, kulturu, ekonomiku, cestovní ruch. Minimalizuje se i odliv mladých z regionu a může nastat opačný efekt. Nesmíme chtít pro region jen rybu, ale chtějme prut. To je hlavní problém regionu. Celý svět chápe, že je potřeba nejdříve vybudovat moderní ekologickou dopravu, jen u nás se tento problém obchází nebo řeší úsměvnými kroky, jako je prodloužení dojezdu Pendolina z Chebu do Sokolova a Karlových Varů. Tyto města sice Pendolino uvidí, ale doba dojezdu do Prahy přes tři hodiny se nezmenšila.

Jak hodnotíte stav silnic, železnic a veřejné dopravy obecně? Které stavby a projekty považujete za prioritní? Na tuto otázku jsem odpověděl v předešlé. Dopravní infrastruktura neexistuje. Dálnice je významný posun, ale za prvé není a zůstává zatím pouze neustálým volebním tématem a celá EU i ostatní kraje jdou dál. Vítězí rychlovlaky.

Co je podle vás největší překážkou pro lepší fungování krajů? Jsou nějaké pravomoci, které dnes krajům a hejtmanům chybí? Největší překážkou pro lepší fungovaní krajů, je především politická garnitura, která je řídí. Neslouží zájmům voličů, ale svým politickým sekretariátům nebo zájmům a prioritám vlády a ministerstev. Tam kde to tak není, je vše v pořádku, ale zde to není.

712 zobrazení
2019, Tomáš Riedl, Grafendi.cz